Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8661
Назва: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, В.
Ключові слова: добробут
розвиток людини
стратегічні зміни
соціальний маркетинг
соціально орієнтований маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Bratislavа
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле.
Опис: Максименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role_ of _social _marketing_ in_ solvingЗ_ social_ tasks.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.