Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8661
Название: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Авторы: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, В.
Ключевые слова: добробут
розвиток людини
стратегічні зміни
соціальний маркетинг
соціально орієнтований маркетинг
Дата публикации: 2021
Издательство: Bratislavа
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле.
Описание: Максименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ role_ of _social _marketing_ in_ solvingЗ_ social_ tasks.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань1.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.