Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8661
Title: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Authors: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, В.
Keywords: добробут
розвиток людини
стратегічні зміни
соціальний маркетинг
соціально орієнтований маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Bratislavа
Abstract: В сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле.
Description: Максименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role_ of _social _marketing_ in_ solvingЗ_ social_ tasks.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.