Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-17T11:28:05Z-
dc.date.available2018-01-17T11:28:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/850-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Етична культура у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С.153-158en_US
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема формування етичної культури як складової професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Схарактеризовано моральну свідомість вчителя як діалектичну сукупність етичних знань, моральних почуттів, переконань, волі й ідеалів, що визначають його моральні відносини, вчинки і професійні дії. Підкреслено, що моральна свідомість вчителя проявляється в діяльності та відносинах, включає культуру етичного мислення, культуру почуттів, культуру поведінки, етикет як рівень прихильності правилам, який регламентує форму, манери, стиль, тон спілкування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectетична культураen_US
dc.subjectморальна свідомістьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleЕтична культура у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sp_16_2-154-159.pdfЕтична культура у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи323.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.