Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-17T10:57:45Z-
dc.date.available2018-01-17T10:57:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847-
dc.descriptionСтароста, В. І. Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект / В. І. Староста, Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 1(5). – С.39-42en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню ставлення студентів до контролю навчальних досягнень у контексті мотивації учіння. Досліджено сутність понять «контроль навчальних досягнень», «мотивація учіння». Проаналізовано результати анкетування студентів – майбутніх учителів. Встановлено, що доцільно покращувати мотивацію навчання та об’єктивність оцінювання під час деяких методів та форм контролю (групова перевірка, спостереження, самооцінювання, взаємооцінювання). Показано позитивну кореляцію між об’єктивністю контролю та мотивацією учіння.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконтроль навчальних досягненьen_US
dc.subjectмотивація навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівen_US
dc.titleКонтроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta_Tovkanec_s.39-42-39-42.pdfКонтроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект631.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.