Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8438
Назва: Psicholinguistic approach to the development of foreing language teacher proficiency
Автори: Feltsan, I.
Фельцан, Інна Михайлівна
Ключові слова: psycholinguistic approach
foreign language teacher
психолінгвістичний підхід
вчитель іноземної мови
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Опис: Feltsan, I. Psicholinguistic approach to the development of foreing language teacher proficiency [Текст] / I. Feltsan// Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.,м. Мукачево) / гол. ред. Т.Д.Щербан. – Мукачево, 2021. – С.373-374
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8438
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psicholinguistic_ approach_ to_ the _development_ of_ foreing _language_ teacher _proficiency.pdfPsicholinguistic approach to the development of foreing language teacher proficiency968.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.