Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавришко, Сергій Гаврилович-
dc.contributor.authorМороз, Федір Васильович-
dc.date.accessioned2021-08-27T08:14:00Z-
dc.date.available2021-08-27T08:14:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8416-
dc.descriptionГавришко С. Г. Особливості організації самостійних занять фізичною культурою учнів початкової школи // С. Г. Гавришко, Ф. В. Мороз // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». - Випуск 95. 2021. - С. 13-18uk_UA
dc.description.abstractЗ огляду на сучасні умови розвитку освіти недостатньо приділяється уваги самостійній руховій діяльності учнів початкової школи та безпосередньо самостійному виконанню фізичних вправ у поза- класній та позашкільній роботі. Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень про- блеми організації самостійних занять фізичними вправами в позакласній та позашкільній роботі почат- кової школи. У статті розглянуто сутність поняття «самостійність». Прийнято тезу, що самостійність треба розу- міти як узагальнену характеристику активності молодшого школяра, а фізичний розвиток – як керова- ний природній процес підвищення функціональних можливостей учнів початкових класів. Рекомендуються форми самостійних занять з фізичного виховання, такі як ранкова гігієнічна гім- настика; фізичні вправи протягом дня; фізкультурні паузи; самостійні заняття фізичними вправами за місцем проживання. Виявлено стан використання учнями початкової школи фізичних вправ у самостійній діяльності. Так, від 1-го до 4-го класу наявна тенденція до зменшення кількості учнів, що займаються самостійною руховою діяльністю. Проаналізовано причини відмови учнів від самостійних занять руховою діяльністю. Зазначено, що основними причинами є відсутність бажання займатися, невмотивованість з боку дорослих. Запропоновано алгоритм педагогічного впливу в процесі організації самостійної роботи для учнів початкової школи. Так, педагогам рекомендується дотримуватись такої послідовності дій: врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості, розроблення педагогічних завдань з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, підбір змісту загальних і спеціальних фізичних вправ, планування та реалізація завдання, оцінювання результатів проведеної роботи. Учням початкових класів запропоновано правила проведення самостійних занять фізичними вправами. Для підвищення ефективності підготовки самостійних занять розроблено вимоги до складання комплексів вправ для самостійної рухової діяльності учнів молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсамостійні заняттяuk_UA
dc.subjectфізичні вправиuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.titleОсобливості організації самостійних занять фізичною культурою учнів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of _the _organization_ of_ independent_ physical_ education_ classes_ for _primary_ school _students.pdfОсобливості організації самостійних занять фізичною культурою учнів початкової школи1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.