Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8295
Title: Аналіз науково-теоретичного та практичного досвіду майбутнього фахівця викладача вокалу в контексті етнокультурної компетентності
Authors: Симонян, Віталій Вікторович
Keywords: фах
творчість
уміння
вокальне навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево
Abstract: На сучасному етапі розвитку суспільства, в умовах реформування та вдосконалення системи вищої педагогічної освіти в Україні виникає необхідність активного пошуку нових резервів якісної підготовки фахівців, здатних до розвиненого професійного вдосконалення відповідно до вимог конкретної фахової спрямованості. Музично-педагогічна освіта при цьому не стає виключенням. Мистецтво має свої особливі технічні засоби, без застосування яких неможливим є довершене виконання навіть за умов найкращих природних здібностей виконавця. Для того, щоб стати професіоналом у тій чи іншій мистецькій галузі, необхідно пройти тривалу й нелегку школу знань, осягаючи та засвоюючи необхідні технічно-виконавські навички. З накопиченням відповідних якостей зростає майстерність і стає доступною творчість. Тому однією з основних проблем сучасної мистецької освіти є виховання всебічно розвиненого співака-музиканта та професійно грамотного викладача вокалу.
Description: Симонян, В.В. Аналіз науково-теоретичного та практичного досвіду майбутнього фахівця викладача вокалу в контексті етнокультурної компетентності [Текст] / В.В. Симонян// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – C.127-134
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8295
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analysis_ of _scientific-theoretical _and practical _experience_ of the_ future_ teacher.pdfАналіз науково-теоретичного та практичного досвіду майбутнього фахівця викладача вокалу в контексті етнокультурної компетентності968.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.