Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827| Назва: | Радянська педагогіка: біографічна порадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст. |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключові слова: | радянська педагогіка парадигма біографістика педагогічна душка |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Ужгород |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сукупність педагогічних, загальнотеоретичних основ радянської педагогіки, систему понять і уявлень про особливості педагогічної науки другої половини 40-х - 80-тих років XX століття. Проаналізовано світогляд педагогів щодо виховання молоді; закцентовоно увагу на необхідності та доцільності вивчення історичного досвіду педагогічної думки як основи інноваційної технології виховання. З ’ясовано роль педагогічної думки в адаптації особистості до потреб життєдіяльності у суспільстві. |
| Опис: | Розман І, І. Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст. / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. Збірник наукових праць - Ужгород, 2017. - Випуск 2 (41) - С. 219 - 221 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| № 4 Розман Документ.pdf | Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст. | 270.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.