Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8277
Titel: Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету
Autoren: Мовчан, Катерина Миколаївна
Бондарева, Д.-Т.
Stichwörter: бібліотечний маркетинг
інформаційні технології бібліотеки
веб-сайт
онлайн-послуги
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Мукачево
Zusammenfassung: В сучасному світі дуже важливим є можливість отримати у вільному доступі потрібну інформацію. Бібліотека, це перший і єдиний інформаційний ресурс, де людина може отримати матеріал і в електронному і в друкованому вигляді. В статті розглянуто інноваційні технології та бібліотечний маркетинг Наукової бібліотеки Мукачівського державного університету, визначено перспективи розвитку бібліотеки.
Beschreibung: Мовчан, К. М. Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету / К.М. Мовчан, Д.-Т. Бондарева // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.62-65
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8277
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Marketing _component_ of_ innovative _activity_ of _university _libraries.pdfМаркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету948.67 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.