Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8276
Назва: Самовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Граб, О. В.
Ледней, В. Е.
Ключові слова: самовдосконалення
самоосвіта
самовиховання
самоактуалізація
професіоналізм
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема самовдосконалення педагога. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «професійне самовдосконалення»; визначено специфіку самовдосконалення педагога; окреслено важливість професійного самовдосконалення в умовах освітніх реформ.
Опис: Молнар, Т.І. Самовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога [Текст] / Т.І. Молнар, О.В. Граб, В.Е. Ледней// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.73-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8276
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Self-improvement_ as_ a _condition_ for_ the formation_ of professionalism_ of the_ teacher.pdfСамовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога955.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.