Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХома, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-06-17T06:21:09Z-
dc.date.available2021-06-17T06:21:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8212-
dc.descriptionХома О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності / О. М. Хома // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - Видавничий дім «Гельветика» 2021. - С. 129-132uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються сучасні підходи до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Увагу сконцентровано на формуванні предметно-методичної компетентності, що включає здатність здобувача освіти до виконання його трудових функцій, зокрема до розвитку в учнів читацької компетентності. Вихідними положеннями для дослідження стали такі: Професійний стандарт учителя, Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти мовно-літературної галузі. Охарактеризовано наукові розробки вчених щодо підготовки майбутніх учителів, зосереджено увагу на таких ключових поняттях, як «професійна підготовка майбутнього вчителя», «читацька компетентність». Основна частина статті містить виклад авторських міркувань щодо формування в учнів читацької компетентності в процесі викладання дисципліни «Методика літературного читання» у закладі вищої освіти. Визначено основні напрями підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів читацької компетентності: загальнонауковий, психолого-педагогічний, методичний. Загальнонаукова підготовка спрямована на формування сучасної ерудованої людини, яка володіє знаннями національної й світової культур, педагогічним надбанням у навчанні молодших школярів, усвідомлює свою відповідальність перед суспільством, дотримується професійної етики. Психолого-педагогічна підготовка сприяє формуванню компетентності з педагогічних дисциплін, що дає можливість здобувачеві освіти правильно побудувати освітній процес, дібрати методи навчання, дотримуючись дидактичних принципів. Методична підготовка спрямована на формування здатності виконувати методичні задачі у процесі навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі, визначеної Державним стандартом початкової освіти; здатності до інтеграції в навчальній діяльності в контексті освітньої реформи. Автором запропоновано ключові теми для вивчення дисципліни «Методика навчання літературного читання», рекомендовано вдосконалити лекційно-практичні заняття.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectчитацька компетентністьuk_UA
dc.subjectзагальнонаукова підготовкаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectметодика навчання літературного читанняuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional _training_ of_ future_ teachers _for_ the_ formation_ of _reading_ competence _in _junior_ schoolchildren.pdfПрофесійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності763.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.