Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Назва: Самоосвіта вчителя: історичний аспект
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Чорноличак, О. М.
Ключові слова: самоосвіта
молодий вчитель
форми самоосвітньої діяльності
організація самоосвітньої діяльності
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність самоосвіти та значення досвіду минулого означеної проблеми вчителів згідно сучасних освітніх стандартів, схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів в Україні кінця XIX на початку XX століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених зазначеного періоду щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітній зміст та значення колективних та індивідуальних форм самоосвітньої діяльності молодого вчителя.
Опис: Кузьма-Качур, М. І. Самоосвіта вчителя: історичний аспект / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, О. М. Чорноличак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С.61-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8187
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teacher's _self-education_ historical _aspect.pdfСамоосвіта вчителя: історичний аспект909.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.