Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8103
Название: Особливості розвитку професійної рефлексії у студентів
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: рефлексія
професійна рефлексія
розвиток
особистісний розвиток
формування
самовиховання
Дата публикации: 2020
Издательство: Запоріжжя: видавничий дім "Гельветика"
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено висвітленню особливостей побудови тренінгової програми, спрямованої на розвиток професійної рефлексії в майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Встановлено, що існуюча система професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти не сприяє процесу розвитку професійної рефлексії і підтверджує необхідність створення умов для розвитку професійної рефлексії в процесі навчання у вищій школі. виявлено, що великій кількості студентів притаманні такі індивідуально-особистісні властивості (наприклад, агресивність, підозрілість, невпевненість у собі, безвідповідальність), які протипоказані педагогічним працівникам і свідчать про професійну нездатність і певні внутрішньоособистісні проблеми (наприклад, психологічні комплекси). Розглянуто особливості формування професійної рефлексії, які зустрічаються в психолого-педагогічній літературі. висвітлено, власний підхід до формування професійної рефлексії в майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки. На основі узагальнення теоретичних і експериментальних досліджень визначено психологічні умови розвитку професійної рефлексії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Запропоновано змістовно-динамічну модель процесу формування професійної рефлексії в майбутніх вихователів. Зазначено, що вплив на розвиток професійної рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти опосередковується через низку психологічних властивостей особистості (самоповагу, самоінтерес, самовідношення, впевненість у собі, саморозуміння, емпатію, агресивність, підозрілість, авторитаризм, прагнення до влади й лідерства, відповідальність тощо). Підкреслено, що в запропонованому інтегративному тренінгу формування професійної рефлексії здійснюється не тільки завдяки акцентуванню уваги на свідомій, цілеспрямованій роботі над своїми психологічними особливостями, а й через використання процедури актуалізації рефлексії (яка, зокрема сприяє набуттю нових умінь, навичок, нових способів професійної діяльності). Передбачається, що робота над цими психологічними властивостями буде позитивно впливати на рівень професійної рефлексії
Описание: Воронова, О. Ю. Особливості розвитку професійної рефлексії у студентів / О. Ю. Воронова // Проблеми сучасної психології : науковий журнал. - Запоріжжя: видавничий дім "Гельветика", 2020. - Випуск 3 (19). - С. 83-91.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8103
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_ of_ development_ of_ professional _reflection_ at_ students.pdfОсобливості розвитку професійної рефлексії у студентів834.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.