Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2021-03-22T10:35:51Z-
dc.date.available2021-03-22T10:35:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7965-
dc.descriptionМетодика навчання освітньої галузі «Природознавство»: методичні рекомендації до вивчення основ ботаніки у початковій школі для студентів денної форми навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» ОС «молодший бакалавр» / М.І.Кузьма-Качур, М.В.Горват – Мукачево: МДУ, 2021. – 36 сen_US
dc.description.abstractМетодичні рекомендації складені з метою надання методичної допомоги щодо формування природознавчої компетентності в процесі вивчення основ ботаніки у початковій школі. Подано методологічні основи формування знань про рослини у молодших школярів, особливості використання форм, методів та засобів у процесі вивчення основ ботаніки. Методичні рекомендації адресовані студентам педагогічних факультетів ступеня «молодший бакалавр».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectметодичні рекомендаціїen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectприродознавча компетентністьen_US
dc.titleМетодика навчання освітньої галузі «Природознавство»: методичні рекомендації до вивчення основ ботаніки у початковій школі для студентів денної форми навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» ОС «молодший бакалавр»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methods_ of_ teaching_ the_ educational_ field _Science_ guidelines.pdfМетодика навчання освітньої галузі «Природознавство»: методичні рекомендації до вивчення основ ботаніки у початковій школі для студентів денної форми навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» ОС «молодший бакалавр»1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.