Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7932
Назва: Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: міжкультурний простір
освітні заклади
соціалізація дитини
початкові школи
Дата публікації: 2021
Видавництво: Katowice, Poland
Короткий огляд (реферат): Міжкультурним простором початкової школи розуміємо всю сукупність освітніх закладів різного типу і виду, суспільних і державних організацій, що взаємодіють між собою. Разом вони створюють простір соціалізації дитини, перетворення її в особистість, забезпечують певний рівень освіти, інтелекту і культури суспільства, міжособистісних, етичних, етнічних і всіх інших відносин. У цьому просторі в учнів формуються і розвиваються: цілісне розуміння світу; світогляд; міцні духовно-етичні засади; уявлення про цінності і значення життя; комунікативні навички спілкування з представниками національних меншин.
Опис: Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті / Т. І. Молнар // Innovative approaches to ensuring the quality of education, scientific research and technological processes. - Monograph 43, - Katowice, 2021. - С. 358-365
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7932
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _concept_ of_ creating _intercultural_ space_ primary_ school _in _transcarpathia.pdfКонцепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.