Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7916
Назва: Екранне мистецтво як засіб комунікації
Автори: Курило, Олександра Йосипівна
Прокопович, Лідія Сигізмундівна
Веремчук, Олена Володимирівна
Ключові слова: комунікація
екранне мистецтво
екранна культура
комунікаційний вплив
Дата публікації: 2020
Видавництво: Мукачево-Ченстохова
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання дедалі більш зростаючого комунікаційного впливу екранного мистецтва на глядачів, визначено загальні властивості його складових, представлено головні чинники розвитку інформаційного суспільства. Окреслено типи культури залежно від характеру спілкування та контакту між людьми. Крім того, розглянуто періоди еволюції екранного мистецтва та етапи становлення, визначено його функції.
Опис: Курило, О. Й. Екранне мистецтво як засіб комунікації / О.Й. Курило, Л.С. Прокопович, О. Веремчук// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.56-60
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7916
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SCREEN _ART_ AS_ A _MEANS_ OF_ COMMUNICATION.pdfЕкранне мистецтво як засіб комунікації884.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.