Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915
Title: Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна;
Горват, Маріанна Василівна
Кайс, І. І.
Keywords: періодизація
етапи професійної підготовки майбутніх учителівпочаткової школи
освітня парадигма
тенденція розвитку змісту освіти
Issue Date: 2020
Publisher: Мукачево-Ченстохова
Abstract: У статті розглянуто етапи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у період з ХVII cт. – початку ХХІ століття. Визначено тенденції побудови змісту підготовки на кожному з виділених етапів: ХVІІ – початок ХІХ століття – період формування загальних емпіричних знань про підготовку вчителів до роботи в навчальних закладах; друга половини ХVІІІ століття до початку ХХ століття – період становлення різних наукових теорій з проблем професійної підготовки майбутніх учителів; з 30-тих років ХХ століття до 90-тих років ХХ століття – період активної розробки на основі практичного новаторського досвіду діяльності навчальних закладів; з 90-тих років ХХ століття до теперішнього часу – період виокремлення наукових знань про особливості вітчизняної професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в загальноосвітніх закладах.
Description: Кузьма-Качур, М.І. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті / М.І. Кузьма-Качур, М.В. Горват, І.І. Кайс// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.49-56
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_ PROBLEM_ OF_ PROFESSIONAL_ TRAINING_OF _FUTURE_ PRIMARY.pdfПроблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті905.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.