Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекірко, Б.В.-
dc.date.accessioned2021-01-28T08:12:57Z-
dc.date.available2021-01-28T08:12:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852-
dc.descriptionЧекірко Б.В. Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / Б.В. Чекірко; наук. кер. Н.М. Гоблик-Маркович . - Мукачево: МДУ, 2019. - 61 с.en_US
dc.description.abstractМета дипломної роботи полягає у виявленні новітніх способів для здійснення покращеної рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства в конкретному регіоні. В процесі вирішувалися наступні завдання: перше - обґрунтування теоретичних аспектів рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства, друге - здійснення аналізу рекламного та ресторанного ринку в Львівській області; третє - огляд сучасних форм рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства та напрямки покращення її в регіоні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваen_US
dc.subjectформи рекламної діяльностіen_US
dc.titleРегіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Regional_aspect_of_development_and_implementation_of_advertising_activities_in_restaurants.pdfРегіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства696.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.