Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Title: Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством
Authors: Голіш, М. В.
Keywords: культура обслуговування
якість обслуговування
ресторанне господарство
споживачі
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Метою роботи є аналіз особливостей формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах, пропозиція моделі їх вдосконалення.
Description: Голіш М. В. Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа" / М.В. Голіш ; наук.кер. М.А. Рубіш. – Мукачево : МДУ, 2019. – 71 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Culture _and_ quality_ of_ customer _service_ hotel _and_restaurant _business.pdfКультура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа"784.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.