Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Titel: Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством
Autoren: Голіш, М. В.
Stichwörter: культура обслуговування
якість обслуговування
ресторанне господарство
споживачі
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Метою роботи є аналіз особливостей формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах, пропозиція моделі їх вдосконалення.
Beschreibung: Голіш М. В. Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа" / М.В. Голіш ; наук.кер. М.А. Рубіш. – Мукачево : МДУ, 2019. – 71 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Culture _and_ quality_ of_ customer _service_ hotel _and_restaurant _business.pdfКультура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа"784.77 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.