Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарценюк, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-01-18T14:16:18Z-
dc.date.available2021-01-18T14:16:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809-
dc.descriptionМарценюк М. О. Психологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності / М. О. Марценюк // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи України: матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (19 листопада 2020 р.). – К.: Алерта, 2020. – С. 297-300en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЛьвівen_US
dc.subjectсоціальний впливen_US
dc.subjectпсихологія рекламиen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.titleПсихологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ aspects_ of _the_ motivational_ model _of _advertising.pdfПсихологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності717.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.