Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809
Название: Психологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності
Авторы: Марценюк, Марина Олексіївна
Ключевые слова: соціальний вплив
психологія реклами
рекламна діяльність
Дата публикации: 2020
Издательство: Львів
Описание: Марценюк М. О. Психологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності / М. О. Марценюк // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи України: матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (19 листопада 2020 р.). – К.: Алерта, 2020. – С. 297-300
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_ aspects_ of _the_ motivational_ model _of _advertising.pdfПсихологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності717.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.