Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Название: Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни
Авторы: Стегней, Маріанна Іванівна
Іртищева, Інна Олександрівна
Матійко, Наталя Олександрівна
Ключевые слова: національний брендинг
економіка країни
іміджева економіка
брендинг
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Стегней М.І. Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни / М.І. Стегней, І.О. Іртищева // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 232-234
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
National_branding_as_a_way_to_perceive_the_country's_economy.pdfНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни759.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.