Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Title: Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни
Authors: Стегней, Маріанна Іванівна
Іртищева, Інна Олександрівна
Матійко, Наталя Олександрівна
Keywords: національний брендинг
економіка країни
іміджева економіка
брендинг
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Стегней М.І. Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни / М.І. Стегней, І.О. Іртищева // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 232-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
National_branding_as_a_way_to_perceive_the_country's_economy.pdfНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни759.23 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!