Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРадіонов, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:41:03Z-
dc.date.available2021-01-16T13:41:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799-
dc.descriptionРадіонов В.В. Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств / В.В. Радіонов // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 227-230en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectторговельні підприємстваen_US
dc.subjectаналіз концептуальних положеньen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Essential_approach_to_the_analysis_of_conceptual_provisions_of_marketing_activity_of_trade_enterprises.pdfСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств740.69 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!