Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Title: Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств
Authors: Радіонов, Володимир Володимирович
Keywords: торговельні підприємства
аналіз концептуальних положень
маркетингова діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Радіонов В.В. Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств / В.В. Радіонов // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 227-230
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Essential_approach_to_the_analysis_of_conceptual_provisions_of_marketing_activity_of_trade_enterprises.pdfСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств740.69 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!