Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7793
Назва: Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Ясюк, Аліна Сергіївна
Ключові слова: маркетингова стратегія
розвиток підприємства
бізнес-середовище
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Лендєл О.Д. Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства / О.Д. Лендєл, А.С. Ясюк // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 214-216
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7793
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_strategy_in_enterprise_development_management.pdfМаркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства736.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.