Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоролович, Оксана Омелянівна-
dc.contributor.authorКомарницька, Алла Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-01-15T13:46:06Z-
dc.date.available2021-01-15T13:46:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7791-
dc.descriptionКоролович О.О. Специфіка рекламної стратегії закладу освіти / О.О. Королович, А.В. Комарницька // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 210-211en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectрекламна стратегіяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзаклад освітиen_US
dc.titleСпецифіка рекламної стратегії закладу освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_specifics_of_the_advertising_strategy_of_the_educational_institution.pdfСпецифіка рекламної стратегії закладу освіти727.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.