Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7787
Назва: Стале споживання як один з пріоритетних напрямків маркетингової орієнтації та сталого розвитку України
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, Олеся Анатоліївна
Ключові слова: стале споживання
споживач
сталий розвиток
продукція
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О.В. Стале споживання як один з пріоритетних напрямків маркетингової орієнтації та сталого розвитку України / О.В. Гаврилець, О.А. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 202-203
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7787
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sustainable_consumption_as_one_of_the_priority_areas_of_marketing_orientation_and_sustainable_development_of_Ukraine.pdfСтале споживання як один з пріоритетних напрямків маркетингової орієнтації та сталого розвитку України730.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.