Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7785
Назва: Маркетингова стратегія як механізм забезпечення успішного функціонування закладу освіти
Автори: Варга, Іванна Василівна
Королович, Оксана Омелянівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
розвиток людського потенціалу
маркетингова освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Варга І.В. Маркетингова стратегія як механізм забезпечення успішного функціонування закладу освіти / І.В. Варга, О.О. Корольович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 200-202
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7785
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_strategy_as_a_mechanism_to_ensure_the_successful_operation_of_the_educational_institution.pdfМаркетингова стратегія як механізм забезпечення успішного функціонування закладу освіти733.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.