Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Назва: Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії
Автори: Бундзяк, Ліліана Володимирівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: сучасні маркетингові дослідження
умови пандемії
ризики існування підприємств
онлайн-дослідження
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Бундзяк Л.В. Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії / Л.В. Бундзяк, О.В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 198-199
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conducting_modern_marketing_research_in_a_pandemic.pdfПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії729.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.