Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Название: Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії
Авторы: Бундзяк, Ліліана Володимирівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: сучасні маркетингові дослідження
умови пандемії
ризики існування підприємств
онлайн-дослідження
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Бундзяк Л.В. Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії / Л.В. Бундзяк, О.В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 198-199
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Conducting_modern_marketing_research_in_a_pandemic.pdfПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії729.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.