Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Titel: Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії
Autoren: Бундзяк, Ліліана Володимирівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: сучасні маркетингові дослідження
умови пандемії
ризики існування підприємств
онлайн-дослідження
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бундзяк Л.В. Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії / Л.В. Бундзяк, О.В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 198-199
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Conducting_modern_marketing_research_in_a_pandemic.pdfПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії729.8 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.