Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Title: Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії
Authors: Бундзяк, Ліліана Володимирівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: сучасні маркетингові дослідження
умови пандемії
ризики існування підприємств
онлайн-дослідження
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Бундзяк Л.В. Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії / Л.В. Бундзяк, О.В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 198-199
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conducting_modern_marketing_research_in_a_pandemic.pdfПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії729.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.