Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
Назва: Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Федорів, Олеся
Ключові слова: маркетингова стратегія
автодиллери
корона-криза
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н.Ю. Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії / Н.Ю. Бора, О. Федорів // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 196-198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Optimization_of_marketing_strategy_of_car_dealers_in_a_pandemic.pdfОптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії736.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.