Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586
Назва: Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Фізер, Ф. С.
Ключові слова: правша
ліворукість
лівшість
амбідекстр
амбісіністр
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема ліворукості. Окреслено індивідуально-психологічні особливості ліворуких дітей та негативні наслідки їх переучування; розкрито методику навчання письма ліворуких першокласників.
Опис: Молнар Т. І. Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей / Т. І. Молнар, Ф. С. Фізер // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). –С. 114-119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_ approaches_ to _the_ organization _of _left-handed_ children's_education.pdfСучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей883.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.