Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586
Название: Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Фізер, Ф. С.
Ключевые слова: правша
ліворукість
лівшість
амбідекстр
амбісіністр
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті порушується проблема ліворукості. Окреслено індивідуально-психологічні особливості ліворуких дітей та негативні наслідки їх переучування; розкрито методику навчання письма ліворуких першокласників.
Описание: Молнар Т. І. Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей / Т. І. Молнар, Ф. С. Фізер // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). –С. 114-119
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Modern_ approaches_ to _the_ organization _of _left-handed_ children's_education.pdfСучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей883.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.