Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7353
Назва: Шляхи подолання соціокультурних помилок учнів у писемній та усній англійській мові
Автори: Клімова, В. Є.
Ключові слова: помилки учнів
соціокультурна компетенція учнів
процес вивчення іноземної мови
Дата публікації: 2020
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у визначенні соціокультурних помилок учнів, засобів і прийомів їх подолання як запоруки формування соціокультурної компетенції. Відповідно до мети сформульовані завдання дослідження: – подати науково-теоретичний опис соціокультурних помилок; – узагальнити причини виникнення соціокультурних помилок учнів у писемному та усному іншомовному мовленні; – розглянути засоби та прийоми усунення соціокультурних помилок; – проаналізувати соціокультурну компетенцію як один з компонентів комунікативної компетенції; – теоретично обґрунтувати необхідність врахування вікових особливостей в процесі формування соціокультурної компетенції;
Опис: Клімова В. Є. Шляхи подолання соціокультурних помилок учнів у писемній та усній англійській мові [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія (англійська)" / В. Є. Клімова ; наук.кер. І.З. Бопко. - Мукачево : МДУ, 2020. - 57 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7353
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ways_to overcome_ students _socio-cultural _mistakes _in_ written _and _oral_ English.pdfШляхи подолання соціокультурних помилок учнів у писемній та усній англійській мові1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.