Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтойка, І. В.-
dc.date.accessioned2020-11-09T10:21:19Z-
dc.date.available2020-11-09T10:21:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7350-
dc.descriptionСтойка І. В. Інтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / І. В. Стойка ; наук.кер. В.М. Мішак. - Мукачево : МДУ, 2020. - 65 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити систему вправ з інтегрованого навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати методи навчання учнів початкових класів англійського діалогічного мовлення і виявити їх резервні можливості. 2. Визначити поняття «інтегроване навчання англійського діалогічного мовлення» відповідно до драматизації автентичних казок. 3. Розробити систему вправ з навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМукачево : МДУen_US
dc.subjectдіалогічне мовленняen_US
dc.subjectнавчання англійського мовиen_US
dc.subjectдраматизації автентичних казокen_US
dc.titleІнтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казокen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Integrated_ teaching_of_ English_dialogic_speech_ to_ 4th_ grade_ students _based_ on_ dramatization _of _authentic fairy tales.pdfІнтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія (англійська)"765.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.