Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Назва: Психологія реклами та зв’язків з громадськістю: методичні вказівки до проведення лабораторних робіт для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 8.03010301 "Практична психологія"
Автори: Балецька, Людмила Миколаївна
Ключові слова: психологія реклами
психологія зв’язків з громадськістю
практична психологія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Мукачівський державний університет
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з курсу «Психологія реклами та зв’язків з громадськістю» спрямовані не тільки на надання глибоких теоретичних знань, але й формування практичних вмінь для роботи в галузі PR. Дана розробка орієнтована на сприяння виробленню критичного мислення в студентів у процесі перенесення світового досвіду основ психології реклами на терени українського суспільства. Розроблені методичні рекомендації призначені для підготовки психологів, з метою навчити їх основам експериментування в сфері психології реклами, а саме скерувати їх до проведення психологічного дослідження на між дисциплінарну тематику, дотримуючись закономірностей і правил отримання та оцінки емпіричних психологічних даних.
Опис: Психологія реклами та зв’язків з громадськістю: методичні вказівки до проведення лабораторних робіт для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 8.03010301 "Практична психологія" / уклад. Балецька Л.М. - Мукачево: МДУ, 2016. - 44 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка_Психол.реклами та звязків з громадськістю_2016 ВИПРАВЛЕНА.pdfПсихологія реклами та зв’язків з громадськістю388.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.