Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225| Title: | Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи |
| Authors: | Молнар, Тетяна Іванівна |
| Keywords: | міжкультурний простір міжкультурні цінності толерантність терпимість професійна підготовленість |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Дрогобич: видавничий дім «Гельветика» |
| Abstract: | У статті розглядається проблема підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі. Окреслено унікальні та специфічні особливості Закарпаття, які необхідно враховувати в діяльності, спрямованій на міжкультурну взаємодію етносів. З’ясовано уподобання студентів, які є представниками національних меншин, визначено пріоритети щодо їхніх культурно-освітніх потреб. Актуалізується проблема формування в майбутніх педагогів ціннісного плюралізму, менталітету співробітництва, становлення «діалогу культур» різних національностей, рас, віросповідань, поглядів та переконань, підготовки особистості, здатної сприймати й розуміти не лише власні цінності, а й культурні цінності інших народів, спроможної до міжетнічної й міжкультурної комунікації. Виокремлено світоглядний компонент підготовленості студентів до роботи з молодшими школярами в міжкультурному просторі, в основі якого – три складники (фактори): «Ціннісне ставлення до роботи з учнями початкової школи в міжкультурному просторі», «Наявність позитивної мотивації до роботи в міжкультурному просторі», «Спрямованість на досягнення позитивного результату в міжкультурній комунікації». Створений таким чином конструкт репрезентуватиме підготовленість майбутнього вчителя до роботи з учнями в міжкультурному просторі у формі, прийнятній для визначення відповідних критеріальних показників та створення на їх основі ефективної діагностичної методики. На основі аналізу емпіричних даних визначено стан сформованості міжкультурних цінностей у педагогівпрактиків м. Мукачева; окреслено ознаки підготовленості майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття; виявлено рівень комунікативної толерантності студентів Мукачівського державного університету на констатувальному етапі експерименту |
| Description: | Молнар Т. Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи / Т. Молнар // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка. - Дрогобич : Вд. "Гельветика", 2020. - Випуск 28, Том 3. - С. 96-103 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7225 |
| Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| The _state _of _formation _of _intercultural_ values_ in _future_ primary_ school_ teachers.pdf | Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи | 3.03 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!