Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Title: Психологія реклами та зв’язків з громадськістю: методичні вказівки до проведення лабораторних робіт для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 8.03010301 "Практична психологія"
Authors: Балецька, Людмила Миколаївна
Keywords: психологія реклами
психологія зв’язків з громадськістю
практична психологія
Issue Date: 2016
Publisher: Мукачівський державний університет
Abstract: Методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з курсу «Психологія реклами та зв’язків з громадськістю» спрямовані не тільки на надання глибоких теоретичних знань, але й формування практичних вмінь для роботи в галузі PR. Дана розробка орієнтована на сприяння виробленню критичного мислення в студентів у процесі перенесення світового досвіду основ психології реклами на терени українського суспільства. Розроблені методичні рекомендації призначені для підготовки психологів, з метою навчити їх основам експериментування в сфері психології реклами, а саме скерувати їх до проведення психологічного дослідження на між дисциплінарну тематику, дотримуючись закономірностей і правил отримання та оцінки емпіричних психологічних даних.
Description: Психологія реклами та зв’язків з громадськістю: методичні вказівки до проведення лабораторних робіт для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 8.03010301 "Практична психологія" / уклад. Балецька Л.М. - Мукачево: МДУ, 2016. - 44 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичка_Психол.реклами та звязків з громадськістю_2016 ВИПРАВЛЕНА.pdfПсихологія реклами та зв’язків з громадськістю388.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.