Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173
Назва: Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра
Автори: Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: арт-терапія
музичне мистецтво
психічний стан
лікування
вплив
школярі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Vancouver, Canada
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається вплив арт-терапії на психіку і соматичний стан школяра. Доводиться, що арт-терапія має значний гармонізуючий вплив на психіку і фізичний стан дитини. Обґрунтовується можливість її застосування в практиці профілактики і лікування негативних психічних і фізичних станів дітей. А також висвітлюється проблема впровадження у навчально-виховний процес арт-терапевтичного механізму як засобу психолого-педагогічної адаптації особистості в умовах глобалізації суспільства.
Опис: Куцин Е. К. Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра / Е. К. Куцин // Dynamics of the development of world science : abstracts of VI International scientific and practical conference (19-21 February 2020). – Vancouver, Canada, 2020. – С. 636-639
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_specifics_of_the_impact_of_art-therapeutic_mechanism_on_the_student.pdfСпецифіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра636.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.