Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцин, Еріка Карлівна-
dc.date.accessioned2020-08-16T14:46:58Z-
dc.date.available2020-08-16T14:46:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169-
dc.descriptionКуцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано].en_US
dc.description.abstractУ статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectпісочна арт-технологіяen_US
dc.subjectраннє дитинствоen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectкреативна педагогікаen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleПроведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемамиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conducting _fairy-tale_games_ in_ the_ sandbox_ and_ their_ significance_ in_ the_ lives_ of_ children_ with_socio-psychological_ problems_.pdfПроведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами900.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.