Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Название: Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами
Авторы: Куцин, Еріка Карлівна
Ключевые слова: пісочна арт-технологія
раннє дитинство
дошкільний вік
креативна педагогіка
дошкільна освіта
Дата публикации: 2019
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): У статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях.
Описание: Куцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано].
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Conducting _fairy-tale_games_ in_ the_ sandbox_ and_ their_ significance_ in_ the_ lives_ of_ children_ with_socio-psychological_ problems_.pdfПроведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами900.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.