Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаустова, Ксенія Михайлівна-
dc.contributor.authorЧорій, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorІльтьо, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-08-10T13:26:10Z-
dc.date.available2020-08-10T13:26:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139-
dc.descriptionХаустова К.М. Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін / К.М. Хаустова, М.В. Чорій, Т.І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – № 1 (20). – С. 43-48en_US
dc.description.abstractСтратегічне управління є однією з важливих функцій у готельній індустрії, реалізація якої покликана забезпечити конкурентоспроможність та довгострокову ефективність функціонування підприємства на ринку готельних послуг. Сучасні умови розвитку готельної індустрії вимагають постійної адаптації представників даного бізнесу до змінних чинників зовнішнього середовища. Водночас, розвиток підприємств у довгостроковій перспективі потребує забезпечення сталості, збалансованості та створення найбільш оптимальних умов для здійснення бізнес-процесів, що виступають основою для надання ефективних та якісних послуг споживачам. Саме тому, концепція стратегічного управління готельного підприємства повинна спрямовуватися на забезпечення економічної стабільності та конкурентоспроможності розвитку в умовах адаптації до ринкових змін.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectготельний продуктen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectпродуктова стратегіяen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.titleФормування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_product_strategy_of_hotel_business_enterprises_in_the_conditions_of_market_changes.pdfФормування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін784.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.