Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
Title: Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін
Authors: Хаустова, Ксенія Михайлівна
Чорій, Маріанна Василівна
Ільтьо, Тетяна Іванівна
Keywords: інновації
готельний продукт
стратегічне управління
готельний бізнес
продуктова стратегія
адаптація
Issue Date: 2020
Publisher: Чернігів
Abstract: Стратегічне управління є однією з важливих функцій у готельній індустрії, реалізація якої покликана забезпечити конкурентоспроможність та довгострокову ефективність функціонування підприємства на ринку готельних послуг. Сучасні умови розвитку готельної індустрії вимагають постійної адаптації представників даного бізнесу до змінних чинників зовнішнього середовища. Водночас, розвиток підприємств у довгостроковій перспективі потребує забезпечення сталості, збалансованості та створення найбільш оптимальних умов для здійснення бізнес-процесів, що виступають основою для надання ефективних та якісних послуг споживачам. Саме тому, концепція стратегічного управління готельного підприємства повинна спрямовуватися на забезпечення економічної стабільності та конкурентоспроможності розвитку в умовах адаптації до ринкових змін.
Description: Хаустова К.М. Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін / К.М. Хаустова, М.В. Чорій, Т.І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – № 1 (20). – С. 43-48
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Formation_of_product_strategy_of_hotel_business_enterprises_in_the_conditions_of_market_changes.pdfФормування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін784.33 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!