Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
Title: Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін
Authors: Хаустова, Ксенія Михайлівна
Чорій, Маріанна Василівна
Ільтьо, Тетяна Іванівна
Keywords: інновації
готельний продукт
стратегічне управління
готельний бізнес
продуктова стратегія
адаптація
Issue Date: 2020
Publisher: Чернігів
Abstract: Стратегічне управління є однією з важливих функцій у готельній індустрії, реалізація якої покликана забезпечити конкурентоспроможність та довгострокову ефективність функціонування підприємства на ринку готельних послуг. Сучасні умови розвитку готельної індустрії вимагають постійної адаптації представників даного бізнесу до змінних чинників зовнішнього середовища. Водночас, розвиток підприємств у довгостроковій перспективі потребує забезпечення сталості, збалансованості та створення найбільш оптимальних умов для здійснення бізнес-процесів, що виступають основою для надання ефективних та якісних послуг споживачам. Саме тому, концепція стратегічного управління готельного підприємства повинна спрямовуватися на забезпечення економічної стабільності та конкурентоспроможності розвитку в умовах адаптації до ринкових змін.
Description: Хаустова К.М. Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін / К.М. Хаустова, М.В. Чорій, Т.І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – № 1 (20). – С. 43-48
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_product_strategy_of_hotel_business_enterprises_in_the_conditions_of_market_changes.pdfФормування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін784.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.