Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Название: Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці
Авторы: Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна
Ключевые слова: зміст і форми підготовки
викладачі фортепіано
музична освіта
Дата публикации: 2019
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання.
Описание: Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Conceptual_approaches_to_the_content_and_forms_of_training_future_piano_teachers_in_the_Slovak_Republic.pdfКонцептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці792.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.